Australianul Justin O’Shea si-a inceput cariera in moda lucrand intr-un showroom din Londra, dupa care a urcat mai multe trepte ale carierei sale ajungand Directorul Global de Moda la MyTheresa, pana in Martie 2016 cand a fost desemnat Director de Creatie la Brioni, post pe care l-a detinut doar 6 luni, pana in Octombrie 2016.
A decis sa nu stea mult pe ganduri, si pe data de 5 Aprilie 2017 a anuntat intr-un interviu acordat Business of Fashion faptul ca isi va lansa propriul brand orientat pe luxury streetwear, ce va purta numele SSS World Corp. Brand-ul va debuta la Prezentarea de Moda Primavara/Vara 2018 ce va avea loc la Paris, si va lansa o garderoba completa, compusa din tinute pentru aer liber (outerwear), camasi, tricouri, incaltaminte, croitorie, costume de baie si bijuterii.
Asa cum le-a zis si celor de la Business of Fashion “Oamenii nu doresc sa investeasca intr-o eticheta, intr-un brand, ci sa investeasca intr-o idee” si “Este nevoie sa existe un anume element de contradictie si ceva care sa ii faca sa simta ca achizitioneaza un lucru individualist si nu ceva ce are o abordare fara substanta”, O’Shea explica ideea din spatele brand-ului. De asemenea, obiectivul principal al SSS World Corp este de a combina esteticul tinutelor de strada cu sensibilitatile luxului, si va pune accent pe imprimeuri si grafica.
In ceea ce priveste gama preturilor pentru produsele sale, Justin O’Shea a declarat urmatoarele pentru cei de la Business of Fashion: “Daca fac ceva de care oamenii se pot bucura doar din afara magazinului, care este rostul?” explicand astfel motivul pentru care preturile sale vor fi la nivelul celui de luxury streetwear, poate chiar putin mai mici decat cele ale concurentei din aceasta categorie.
Fara indoiala vor exista multi ochi care vor astepta cu interes sa priveasca creatiile OSS World Corp pe podiumul de la Prezentarea de Moda Primavara/Vara 2018 de la Paris, fiind mereu interesant, dar si benefic cand un nou jucator isi face intrarea pe scena.
Photo by Business of Fashion
No Comments